Bij Shopify is AI niet langer toekomstmuziek โ het is de norm van vandaag.
CEO Tobias Lรผtke is helder in zijn boodschap:
โ๐๐๐๐๐๐ฉ๐๐๐ ๐๐๐๐ง๐ช๐๐ ๐ซ๐๐ฃ ๐ผ๐ ๐๐จ ๐ฃ๐ช ๐๐๐ฃ ๐๐ช๐ฃ๐๐๐ข๐๐ฃ๐ฉ๐๐ก๐ ๐ซ๐๐ง๐ฌ๐๐๐๐ฉ๐๐ฃ๐ ๐ซ๐ค๐ค๐ง ๐๐๐๐๐ง๐๐๐ฃ ๐๐๐ ๐๐๐ค๐ฅ๐๐๐ฎ.โ
En dat geldt niet alleen voor developers of data-analisten, maar voor รกlle medewerkers.
AI is inmiddels diep verweven in hoe Shopify werkt: van prestatiebeoordelingen en productontwikkeling tot dagelijkse processen. Werknemers moeten eerst onderbouwen waarom AI niet ingezet kan worden, voordat ze extra middelen aanvragen.
Kortom: continu leren en experimenteren met AI is de nieuwe standaard bij Spotify.
#AI #FutureOfWork